Про прийняття адмінприміщень на баланс Локачинської районної ради

ЛОКАЧИНСЬКА  РАЙОННА  РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  23.12.2019 р   № 41-р  

       смт. Локачі

Про прийняття адмінприміщень

на баланс Локачинської районної ради

 

 

Відповідно до ст. 43, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», Положення про порядок відчуження майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл та селища району, затвердженого рішенням районної ради від 28.05.2013 р. № 18/6, рішення Локачинської районної ради від 17.12.2019 р. № 37/3 «Про безоплатну передачу адмінприміщень  на баланс Локачинської районної ради» та рішення Локачинської районної ради від 17.12.2019 р. № 37/4 «Про внесення змін до рішення Локачинської районної ради від 22.05.2012 року № 11/11 «Про надання в користування із взяттям на балансовий облік об’єктів нерухомого майна спільної власності  територіальних громад сіл та селища району»:

 

1. Прийняти на безоплатній основі із балансу Локачинської районної державної адміністрації:

1.1. адмінприміщення за адресою смт. Локачі, вул. Миру, 37, площею 2001 м2, балансовою вартістю 484813 грн.,

1.2. адмінприміщення за адресою смт. Локачі, вул. Садова, 8, площею 130,5 м2, балансовою вартістю 14316 грн.,

1.3. гаражі за адресою смт. Локачі, вул. Миру, 37, площею 277,6 м2, балансовою вартістю 27094 грн.

 

2. Створити комісію з передачі-приймання нерухомого майна (далі комісія).

 

3. Затвердити склад комісії, що додається.

 

4. Комісії:

4.1. Здійснити передачу-приймання нерухомого майна;

4.2. Оформити передачу-приймання нерухомого майна згідно чинного законодавства;

4.3. Надати в Локачинську районну раду акти передачі-приймання.

 

5. Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру Локачинської районної ради Бугайчук І.М.з після підписання акта передачі-приймання відобразити прийняття нерухомого майна в  бухгалтерському обліку районної ради.

 

6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова ради                                                                В.М.МАЗУРОК

 

Панасюк 30078                  

 

 

Додаток

до розпорядження

від  23.12.2019 р. № 41-р

 

Склад комісії

з приймання-передачі адмінприміщень

 

Голова комісії:

Панасюк Марія Сергіївна – начальник відділу інноваційної діяльності та комунального майна виконавчого апарату Локачинської  районної  ради;

 

Секретар комісії :

Бугайчук Інна Миколаївна – начальник фінансово-господарського відділу – головний бухгалтер виконавчого апарату Локачинської районної ради

 

Члени комісії:

Завадська Галина Василівна – начальник відділу-головний бухгалтер відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

Хом’як Тарас Володимирович – головний спеціаліст юридичної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації;

Дацюк Олена Ростиславівна – головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення загального відділу виконавчого апарату Локачинської районної ради.

 

 

 

Copyright © Локачинська районна рада | Створено «Інтернет агентство Афіна»