Протокол №6

ЛОКАЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА

 

ПРОТОКОЛ №6

 

засідання Координаційної ради з питань місцевого

самоврядування при голові районної ради

 

                                                                                     07 лютого 2019 року

 

Головував: Мазурок В.М. – голова районної ради. 

Присутні: селищний та сільські голови.

Запрошені: Дудечко В.Ф. – голова РДА, Турелик С.О.- начальник відділу Держгеокадастру  у  Локачинському районі, Федіна Н.М. –начальник Локачинської ДПІ Вол.-Волинського управління, Демосюк С.О.– начальник Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області,Войтович Л.В.-начальник ідділуадміністрування  податків і зборівфізичних осіб Вол.-Волинського управління, Селещук І.В.  - заступник начальника відділу адміні-стрування податків і зборів юридичних осіб Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області, Попович В.Г. – начальник фінансового управління РДА, Дмитришин Я.О. – начальник відділу агро-промислового розвитку РДА, Остапчук О.І. – завідувач  Об’єднаним трудовим архівом  Локачинського району, Франчук О.Ф. –  головний лікар КНП «Локачинська центральна лікарня»,  Дацюк О.Р. – головний спеціаліст загального відділу  з питань юридичного забезпечення діяльності ради.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

  1. Про удосконалення бюджетного процесу, організацію роботи по наповненню місцевих бюджетів в 2019 році та забезпечення фінансових основ органів місцевого самоврядування.

                  Інформує: ВойтовичЛ.В.- начальник відділу  адміністрування                            податків і зборів  фізичних осіб   Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області;                         

                 Селещук І.В. – заступник начальника відділу  адміністрування                         податків і зборів юридичних осіб   Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області.         

2. Про роботу Об’єднаного трудового архіву Локачинського району в 2019 році. 

              Інформує: Остапчук О.І. – завідувач Об’єднаного трудового архіву Локачинського району.

  1. Про порядок і терміни подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік посадовими особами органів місцевого самоврядування та депутатами місцевих рад.

                    Інформує: Дацюк О.Р. – головний спеціаліст загального відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради.

  1. Різне. 

 

    Голова районної ради Мазурок В.М., відкриваючи  засідання Координаційної ради, наголосив на важливості питань, які включені в порядок денний засідання. Першочергове- це наповнення місцевих бюджетів, яке є основою органів місцевого самоврядування. Сказав, що 2019 рік для всіх буде непростий, акцентував увагу на складній ситуації з фінансуванням районних установ. Тому, потрібно обговорити всі робочі моменти і спільно працювати над вирішенням питань.

1.СЛУХАЛИ:  Демосюка С.О. – начальника Вол.-Волинського управління

                        ГУ ДФС у Волинській області, який  подякував селищному та сільським головам, керівництву району за виконання планів бюджетних надходжень в 2018 році. Проінформував про необхідність створення в Локачинській ДПІ центру обслуговування платників. Висловив прохання,  по можливості та у випадку виконання дохідної частини місцевих бюджетів за 1 квартал 2019 року, надати допомогу по ремонту і створенню цього центру в Локачинській ДПІ відповідно до заходів, прийнятих сільськими і селищною радами Програм покращення центру обслуговування платників.                            

                  Войтович Л.В. – начальника відділу адміністрування податків і зборів фізичних осіб Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області, яка сказала, що з 01.01.2019 року розпочалася кампанія декларування, працівниками інспекції приймаються декларації від фізичних і юридичних осіб і надаються консультації. З 01.02.2019 року  нараховуються  місцеві податки: плата за землю (орендна плата, земельний податок) та нерухоме майно. Попросила сільських і селищного голів, відповідно до ст.288 Податкового Кодексу України подати списки орендарів з орендними ставками по визначеній формі. Також попросила надати рішення ОМС про встановлення ставок податку на нерухоме майно та перелік об’єктів нерухомого майна фізичних і юридичних осіб. Повідомила, що в 2018 році в Локачинському районі сплачено 7945,7 тис.грн. ПДФО від оренди земельних паїв. Закликала всіх до тісної і плідної співпраці.

                   Селещук І.В. – заступника начальника відділу  адміністрування                         податків і зборів юридичних осіб Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області, яка сказала,  що з 01.01.2019 року суттєво зменшилася нормативно грошова оцінка земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів. Також з 01.01.2019 року вступив в дію Закон України про внесення змін до Податкового Кодексу України в частині розміру туристичного збору. В зв’язку з цим, органи місцевого самоврядування зобов’язані  оприлюднити перелік власників готелів.

ВИСТУПИЛИ: Красовський І.М., Патійчук В.А., Прокопчук Р.А., Новосад Н.Л., Трофимюк О.О., Михальчук В.А., Остапчук Р.Д.

              Дмитришин Я.О. – начальник відділу агропромислового розвитку РДА сказала, що з 01.01.2019 року прийнята всеукраїнська нормативно грошова оцінка земель сільськогосподарського призначення. Для визначення розміру плати за землю в ЦНАП подається заява і на основі заяви надається витяг з ДЗК, де прописана нормативно-грошова оцінка даної ділянки. По витягу з ДЗК всі фермерські господарства сплачують податок четвертої групи (фіксований податок).      

               Турелик С.О. – начальник відділу Держгеокадастру в Локачинському районі сказав, що з 01.01.2019 року введена в дію загальнонаціональна (всеукраїнська)  нормативно-грошова оцінка  земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів. Відділ готує листи всім орендарям про зміну істотних умов договору. Будуть укладатися додаткові угоди, буде збільшуватися процент, а орендна плата зменшуватися не буде. Сказав, що у всіх населених пунктах, крім смт. Локачі, втратила чинність нормативно грошова оцінка земель населених пунктів. Сільським радам необхідно провести в 2019 році нормативно грошову оцінку земель населених пунктів.

                Іус Б.Є. – Локачинський селищний голова порушив питання сплати податку за нерухоме майно, зокрема по об’єктах, не введених в експлуатацію, як фізичними так і юридичними особами.

              Мазурок В.М. – голова районної ради підкреслив, що ці питання потрібно спільно вирішувати і виясняти, чому  об’єкти  незавершеного будівництва підключено до газових і електричних мереж.

              Дудечко В.Ф. – голова райдержадміністрації сказав, що проблем назбиралося багато і їх потрібно вирішувати всім разом. Подякував працівникам податкової інспекції за надану інформацію і висловив прохання щодо розробки методологічної схеми виходу з ситуації по сплаті податків за землю, водних об’єктів, щоб сільські ради могли приймати адекватні рішення. Також  проінформував присутніх про важку ситуацію з наповненням районного бюджету і скрутну ситуацію в установах, які фінансуються з районного бюджету. Сказав, що в вівторок планується така ж

зустріч по оренді водних об’єктів з сільськими головами, землевпорядниками і орендарями.            

    Мазурок В.М. – голова районної ради також подякував працівникам податкової інспекції, запропонував спільно працювати по наповненню місцевих бюджетів, а інформацію працівників Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області взяти до уваги.

 

                              Координаційна рада ВИРІШИЛА:

 

Інформацію працівників Вол.-Волинського управління ГУ ДФС у Волинській області взяти до уваги і спільно працювати по наповненню місцевих бюджетів.

 

2.СЛУХАЛИ: Остапчук О.І. – завідувача Об’єднаним трудовим архівом

                Локачинського району, про роботу Об’єднаного трудового архіву Локачинського району в 2019 році, яка сказала, що в 2018 році розрахунки проводилися з сільськими радами в розмірі 5 гривень на одного жителя. Сказала, що не всі сільські ради перерахували кошти для Об’єднаного трудового архіву. Підраховано, що на 2019 рік потрібно 129162 гривень на утримання трудового архіву, в тому числі на заробітну плату і комунальні послуги.

ВИСТУПИЛИ: Іус Б.Є. – Локачинський селищний голова, який сказав, що

                           в 2018 році селищна рада перерахувала всі необхідні кошти Об’єднаному трудовому архіву. А в 2019 році при прийнятті селищного бюджету на 2019 рік ніяких пропозицій і листів від трудового архіву не надходило, незважаючи на прохання селищної ради.

Мазурок В.М. – голова районної ради сказав, що в 2018 році

                            Координаційною радою з питань місцевого самоврядування при голові районної ради було прийнято рішення про перерахування коштів на утримання Об’єднаного трудового архіву з розрахунку 5 гривень на 1 жителя. Сказав, що Остапчук О.І., як керівник повинна була на ці суми заключити договори і відповідно до цих договорів мали бути перераховані кошти. У відповідності до перерахованих коштів мав бути кошторис доходів і видатків і ці цифри мали відповідати одна одній. Запитав, скільки заключено договорів на цей час і чи залишати для розрахунку сільським радам 5 гривень  на 1 жителя.  

Остапчук О.І. відповіла, що договори ще не заключені, так як вона не знає

                  кількості населення станом на 1 січня, а сума 5 гривень на 1 жителя нехай залишається.

Дацюк О.Р. – головний спеціаліст загального відділу з питань юридичного

                     забезпечення діяльності ради сказала, що селищній і сільським радам потрібно прийняти рішення про делегування повноважень районній раді щодо централізованого тимчасового зберігання архівних документів і передачі субвенції районному бюджету на виконання цих повноважень, тобто на утримання Об’єднаного трудового архіву Локачинського району.

Мазурок В.М. – голова районної ради наголосив Остапчук О.І.,   щоб

                           працювала відповідно до Положення про Об’єднаний трудовий архів,  в якому все чітко написано.

 

                              Координаційна рада ВИРІШИЛА:

 

1.Рекомендувати селищному і сільським головам прийняти рішення про делегування повноважень Локачинській районній раді щодо централізованого зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території ради та інших документів, що не належать до Національного архівного фонду з метою наділення ними Об’єднаного трудового архіву Локачинського району.

2.Передати кошти з селищного і сільських бюджетів Локачинському районному бюджету з розрахунку 5 гривень на  одного жителя на утримання Об’єднаного трудового архіву Локачинського району в 2019 році.

3.Завідувачу Об’єднаного трудового архіву Локачинського району  Остапчук О.І. до 15.02.2019 року підготувати і подати на погодження голові районної ради штатний розпис і кошторис витрат Об’єднаного трудового архіву Локачинського району на 2019 рік.

 

3.СЛУХАЛИ: Дацюк О.Р. – головного спеціаліста загального відділу з

                        питань юридичного забезпечення діяльності ради, про порядок і терміни подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік посадовими особами органів місцевого самоврядування та депутатами місцевих рад, яка сказала, що відповідно до ст.45 Закону України «Про запобігання корупції» посадові особи і депутати ОМС повинні подавати електронні декларації про  майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до 01 квітня. Також необхідно подавати декларації про суттєві зміни в майновому стані в 10-денний термін після настання зміни в майновому стані. Наголосила, що в селищній і сільських радах уповноважена особа з питань запобігання корупції повинна відслідковувати подання е-декларацій депутатами та посадовими особами місцевого самоврядування. У випадку неподання е-декларацій уповноважена особа повинна повідомити про це керівника органу місцевого самоврядування та НАЗК. Повідомила, що за порушення законодавства про запобігання корупції передбачено адміністративну і кримінальну відповідальність.

ВИСТУПИЛИ: Мазурок В.М. – голова районної ради, який наголосив на

                          важливості даного питання і своєчасності подання е-декларацій.                    

 

   Координаційна рада ВИРІШИЛА:

 

         Інформацію про порядок і терміни подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік посадовими особами органів місцевого самоврядування та депутатами місцевих рад прийняти до відома.

 

4.РІЗНЕ.

ВИСТУПИЛИ: Франчук О.Ф. - головний лікар КНП «Локачинська ЦРЛ»,

                           який звернувся з проханням щодо вкрай важливого питання, зокрема придбання для лікарні гастрофіброскопу, так як попередній вийшов з ладу. Сказав, що в районі проживає до тисячі осіб, які мають проблеми з кишково-шлунковим трактом. Вартість обстеження в Луцьку таким апаратом становить 400 грн. Сказав, що вартість гастрофіброскопу 600.0 тис.грн. Попросив селищного і сільських голів допомогти придбати гастрофіброскоп.

Мазурок В.М. – голова районної ради, який сказав, що це важливе питання

                           і запропонував головам зібрати половину необхідної суми та  рекомендувати головному лікарю  Франчуку О.Ф. провести відповідну роботу щодо пошуку спонсорів для збору решти необхідної суми. 

 

 

                     Координаційна рада ВИРІШИЛА:

 

1.Надати згоду на фінансування 50% вартості гастрофіброскопу за рахунок коштів органів місцевого самоврядування.

 

2.Рекомендувати головному лікарю  Франчуку О.Ф. провести відповідну роботу щодо пошуку спонсорів для збору решти необхідної суми. 

 

 

 

 

 

 

Голова  районної ради                                                        В.М.МАЗУРОК

Copyright © Локачинська районна рада | Створено «Інтернет агентство Афіна»